Скрипторий: Ritual - ward domain (player core 2)
Назад к списку всех объектов Player Core 2Как это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАRitual - ward domain (player core 2)
Ward Domain
Ritual 6
Source Player Core 2
Cast 1 day; Cost rare incenses, oils, and powdered silver, worth 150 gp total; Secondary Casters 3
Primary Check Arcana, Nature, or Occultism (master); Secondary Checks Lore (any), Survival, Thievery
Area 100 feet × 100 feet, up to 50 feet high
Duration 1 week
This ritual has long been used to guard the private sanctums of powerful rulers, spellcasters, and other figures of import. You and the other casters spend the casting time burning incense, anointing doorframes, and drawing lines of powered silver across entryways. The ritual creates the following magical effects within the area; these effects are heightened to the rank of ward domain and remain throughout the duration.
All gates, doors, windows, and similar apertures in the area (if any) are locked, with the effects of lock. In addition, you can obscure up to six doors, doorways, or similar entrances within the area with the effects of illusory object to appear as plain walls. Scrying spells can’t perceive any stimuli from the area, and ward domain attempts to counteract teleportation effects into or out of the area, including attempts to summon creatures into the area, using a modifier equal to the ritual’s save DC – 10.
A successful dispel magic used on a specific effect removes only that effect (such as the lock effect on one window). A successful detonate magic ends the entire ritual.
Critical Success You create the effects described above, and you protect an area twice as large.
Success You create the effects described above.
Failure The ritual has no effect.
Critical Failure The area becomes trapped and hostile to you and your allies in a way you didn’t anticipate.
Heightened (+1) The ward covers an additional area 100 feet × 100 feet, up to 50 feet high, contiguous with the original area.
Cast 1 day; Cost rare incenses, oils, and powdered silver, worth 150 gp total; Secondary Casters 3
Primary Check Arcana, Nature, or Occultism (master); Secondary Checks Lore (any), Survival, Thievery
Area 100 feet × 100 feet, up to 50 feet high
Duration 1 week
This ritual has long been used to guard the private sanctums of powerful rulers, spellcasters, and other figures of import. You and the other casters spend the casting time burning incense, anointing doorframes, and drawing lines of powered silver across entryways. The ritual creates the following magical effects within the area; these effects are heightened to the rank of ward domain and remain throughout the duration.
All gates, doors, windows, and similar apertures in the area (if any) are locked, with the effects of lock. In addition, you can obscure up to six doors, doorways, or similar entrances within the area with the effects of illusory object to appear as plain walls. Scrying spells can’t perceive any stimuli from the area, and ward domain attempts to counteract teleportation effects into or out of the area, including attempts to summon creatures into the area, using a modifier equal to the ritual’s save DC – 10.
A successful dispel magic used on a specific effect removes only that effect (such as the lock effect on one window). A successful detonate magic ends the entire ritual.
Critical Success You create the effects described above, and you protect an area twice as large.
Success You create the effects described above.
Failure The ritual has no effect.
Critical Failure The area becomes trapped and hostile to you and your allies in a way you didn’t anticipate.
Heightened (+1) The ward covers an additional area 100 feet × 100 feet, up to 50 feet high, contiguous with the original area.
Для этого предмета существует Legacy Версия.